راه اندازی پویش نقاشی با موضوع قدس 

راه اندازی پویش نقاشی با موضوع قدس 

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت:کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج به مناسبت روز قدس یک پویش نقاشی و ساخت آدمک ترامپ راه اندازی کرد و در این پویش از اعضای کانون خواسته شد تا آثار تولیدی خود را در این زمینه ها برای ما ارسال کنند.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج به مناسبت روز قدس پویش نقاشی و ساخت آدمک ترامپ را راه اندازی کرد و در این پویش از اعضای کانون خواسته شد تا آثار تولیدی خود را در این زمینه ها برای ما ارسال کنند.

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری راهپیمایی، با تعدادی از بچه مسجدی های عضو کانون مقابل مسجد و فاطمیه با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی حضور یافته و فریاد مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

 



وی اضافه کرد: همچنین نقاشی ها و آدمک های دست ساز را نیز بهمراه خود آوردند و سپس در مقابل درب فاطمیه آدمک ترامپ را به آتش کشیدیم.

 

 

 

 

برخان ابراز کرد: سپس بچه ها به منازل خود رفته تا از سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در روز قدس بهره ببرند و با دیدگاه های ایشان در خصوص رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار آشنا شوند.

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه در خاتمه اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه های بزرگداشت روز قدس و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله قدس، همدردی با مردم مظلوم فلسطین و رساندن پیام انزجار خود از خباثت های رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان بود.

 

 

پایان پیام/ 586